Noticias e tendencias

Inventario de noticias publicadas en medios especializados indicativas dos cambios que se producirán nas contornas dos negocios nun futuro próximo.

Non hai máis opcións. Todas as empresas deben abordar con urxencia o seu proceso de transformación dixital. Pero non todos os directores xerais son conscientes, e os que o son, carecen de apoios e talento para axudarlles. Nunca na historia existiu unha forza capaz de cambiar tan rápido a forma…
A intelixencia artificial (AI) alcanzou o seu punto de inflexión na comercialización. Como resultado de varios avances tecnolóxicos que agora converxen, grandes investimentos por parte de empresas tecnolóxicas e "start-up´s" e a demanda das empresas, a AI está a comezar a ter un gran impacto nos mercados. Aínda que as…

Observatorio Industria 4.0

Xoves, 09 Novembro 2017 10:56
Neste observatorio ponse a disposición pública o traballo realizado pola Xunta de Galicia e liderado polo Igape para identificar e difundir o coñecemento dispoñible a escala mundial sobre da denominada "cuarta revolución industrial" ou "Industria 4.0". Dentro do Observatorio execútase unha metodoloxía de vixiancia sistemática, monitóorizando de forma continua fontes relevantes…
A transformación dixital pode ser unha frase de moda. E hai unha boa razón para iso. As empresas queren e necesitan fundamentalmente cambiar a súa forma de facer negocios nun mundo cada vez máis impulsado pola tecnoloxía dominante. Existen aspectos tanto positivos como negativos dos proxectos de transformación dixital. Polo…
O informe de Altimeter - Prophet The 2017 State of Digital Transformation ofrece mais sombras que luces no camiño cara a transformación dixital. Según o estudio, mentras a meirande parte das empresas identifica a evolución dos comportamentos e preferencias dos clientes como o principal impulsor da transformación dixital, tan só…
Os resultados da última enquisa mundial de McKinsey sobre estratexia dixital suxiren que se está conformando unha importante fenda dixital. As empresas que compiten de maneiras tradicionais (é dicir, sen aplicar tecnoloxías e estratexias dixitais nos seus negocios) teñen menores taxas de crecemento de ingresos e ganancias que as empresas…
O Big Data converteuse nunha das ferramentas máis útiles para as compañías no século XXI. Neste contexto, os algoritmos son a base destes métodos de análises de datos, pero a súa importancia crucial nos resultados e os obxectivos destas empresas choca coa falta de lexislación sobre o asunto. De feito,…
Segundo un estudo de SAS, multinacional especializada en analítica cognitiva e visualización preditiva, para a gran maioría das compañías europeas, a adopción da intelixencia artificial aínda se atopa nunha primeira fase ou mesmo en fase de planificación e destacan como principais dificultades para a súa implantación a falta de capacidades…
Baseándose no ciclo Hype de Gartner, Capgemini Consulting analiza no artigo enlazado as tendencias de Xestión da Cadea de Subministracións consideradas máis relevantes, creando o seu propio ciclo Hype mostrado na Figura 1. Complétase a análise con identificación de cambios, impacto comercial e anos estimados para incorporar as solucións situadas…
Iata (International Air Transport Association) está a desenvolver un completo programa de simulación de realidade virtual co que quere revolucionar a preparación do persoal auxiliar de terra nos aeroportos e que foi presentado en exclusiva en Madrid este mesmo mes. O programa leva o nome de RampVR e inclúe un…